Monday 7 May 2012

Cabaran Diet Ketat 3 Minggu

“Amaran, kalau jadi apa2 tanggung sendiri”

Assalammualaikum and Hi readers,
Sudah masuk bulan Mei dan tetiba jer list of azam tahun 2012 menerjah dalam ingatan. Anda pasti sedang teringatkan list azam anda kan..kan?? Hehehe
I would like to share one of my azam dengan anda semua. Azam saya ialah nak KURUS!
Kalau anda nak tahu, 2 perkara yang sensitif bagi wanita dan tolong jangan tanya kat KAMI ea; Berat dan Umur
Wanita amat mementingkan kesihatan diri tidak kira la mereka yang bersaiz S hinggalah yang bersaiz XXL.
Oleh sebab itu KAMI sanggup melakukan apa saja untuk KURUS.  Terdapat banyak teknik dan suplemen yang boleh diguna-pakai tetapi sejauh mana keberkesanannya terhadap diri ANDA itu yang penting.
Saya baru sahaja terbaca satu artikal ni, “Hilang 10kg dalam masa 3 minggu”  *Wow, gila apa boleh turun sebanyak tu dalam masa yang singkat.
Jadi, saya pun terfikir “Why not I’m practice this crunch diet?” dan tunjukkan pada anda kesannya*hello, I need to boost myself in order to get fit OK
Memandangkan anda tak kenal saya dan saya pun tak kenal anda jadi tanpa segan silunya saya mengumumkan berat dan tinggi saya.
Gender : Female
Height : 159cm
Weight : 65 kg
BMI : obese
Saya dengan rasa rendah dirinya ingin menjadikan diri saya sebagai bahan eksperimen untuk anda semua.
Bermula 7 Mei 2012-21 Mei 2012.
Breakfast: 3 Biji telur rebus
Lunch : Ayam panggang + ceaser salad
Dinner : Buah-buahan*jangan melantak durian sudah!
To be continued...

No comments:

Post a Comment